سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بلاتکلیفی!

دوشنبه 89 آذر 8 ساعت 2:1 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم
باذن الله و اذن رسوله و اذن مولانا امیرالمؤمنین
و اعوذ بالله من نفسی

***
اینکه پیغامی نیاید نیز پیغامی است
پس بلا تکلیفی ما نیز تکلیفی است

_____________

اضافه بر سازمان1: چی فکر میکردیم چی شد؟!!!
اضافه بر سازمان2: قبلاً گفتم باز هم تأکید میکنم و البته اول به خودم که: تفکر تفکر تفکر!!!
اضافه بر سازمان3: نباید هیچ چیزی رو صفر و یک ببینیم چون این وسط ها کلی عدد وجود داره مثل 0.5 !!
اضافه بر سازمان4: تفسیر این یک بیت شعر خیلی زیاده. هر کس به اندازه برداشتی که از این شعر میکنه التماس دعا!

***
و من الله التوفیق
مدد ز غیر تو ننگ است یا علی مددی


نوشته شده توسط : حق جو

ثبت نظرات دوستان [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

آژیر خطر!
اعیاد مبارک
وظایف منتظران (حاج اسماعیل دولابی)
درد و دل!!
یا ایها الذین آمَنوا، آمِنوا!!!!
صیقلی کن!
گنجشک و ماه
ویژه نامه شهادت امام رضا(ع)
با او...
شیعه، محرم، غدیر!
نیایش
چه خبر؟!
بلاتکلیفی!
عادت کرده‏ایم ...!
بلیط
[همه عناوین(188)][عناوین آرشیوشده]