سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بلیط

چهارشنبه 89 مهر 28 ساعت 10:54 صبح
یا حی یا قیوم
باذن الله و اعوذ بالله من نفسی

 نه می‌خواهم به تور (ایتالیا) و (اسپانیا) بیافتم، نه بادام چشمهای (چینیها و ژاپنیها) را ویار کرده‌ام. نه نسیم (دبی) و (استانبول) به کله‌ام زده! نه هوس دوبیتیهای (باباطاهر) را دارم.
نه (منارجنبان) دلم را میلرزاند، نه مات (کیشم)، نه موجی (خزر).
فاتحه (سعدی) و (حافظ) را هم از همینجا می‌خوانم.

من فقط یک بلیط رفت (مشهد) می‌خواهم ... البت (البته!) حتی الامکان بی برگشت.
برگرفته از وبلاگ وزین سبحان: http://sobhan86.parsiblog.com
و من الله التوفیق


نوشته شده توسط : حق جو

ثبت نظرات دوستان [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

آژیر خطر!
اعیاد مبارک
وظایف منتظران (حاج اسماعیل دولابی)
درد و دل!!
یا ایها الذین آمَنوا، آمِنوا!!!!
صیقلی کن!
گنجشک و ماه
ویژه نامه شهادت امام رضا(ع)
با او...
شیعه، محرم، غدیر!
نیایش
چه خبر؟!
بلاتکلیفی!
عادت کرده‏ایم ...!
بلیط
[همه عناوین(188)][عناوین آرشیوشده]