سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهدویت (11)

چهارشنبه 89 اردیبهشت 29 ساعت 1:18 عصر

مهدویت (11) - انتظار فرج (انقلابی ماندن، همه جا، همه وقت) (5):

گفتیم: ما جوان ها باید خود سازی کنیم، بچه مسجدی که از اسلام چیزی نمی داند کافی نیست. و گفتیم: حضرت دیدن و دیدار حضرت بازی نیست! مسئله انتظار با همه چیز متفاوت است. و گفتیم: انتظار فرج یعنی من همیشه یک مبارز خواهم ماند. انتظار فرج یعنی سرنوشت همه بشریت برای من مهم است. انتظار فرج یعنی آمادگی برای نبرد علیه زرسالاران و زورسالاران و پدران تزویر مذهبی معنوی. انتظار فرج یعنی، هر لحظه که لازم شد بتوانیم بکنیم و کنده شویم. و گفتیم: قیام مهدی و عدالت که می گویند فقط جنبه مادی اش نیست، و نیز اینکه منتظر با راحت طلبی و ترس و عیاشی و تسلیم زور ماندن جور در نمی آید. روش مهدی، سلوک مهدی، اهداف او در قرآن آمده با اینکه نام ایشان نیامده. آیه 55 سوره نور ، یا آیه 33 سوره توبه.

و امــــا ... در آیه 5 سوره قصص میفرماید: «ما اراده کرده ایم که منت گذاریم بر مستضعفین زمین، منت گذاریم بر آنها و آنها را امامان و پیشوایان و حاکمان جهان قرار دهیم و آنها را وارث قدرت و حکومت در زمین قرار دهیم، ما اراده کرده ایم این اراده خداست» یا در آیه 105 سوره انبیا می فرماید: «این وعده امروز نیست از زبور داوود، از آن موقع و قبل از آن وعده داده ایم که زمین را بندگان صالح من به ارث خواهند برد و بر کل جهان حاکم خواهند شد»

مسئله اول اینکه در باب مسئله حضرت و آقا کی می آیند؟ و آقا آمده اند و الآن کجایند؟ و ازدواج کرده اند یا نه؟ کجا زندگی میکنند؟ کجا برویم ببینیمشان؟ کی و کجا دیدنشان؟ چه کسی الآن با آقا ارتباط دارد؟ پیغام آورد؟ یکی مراقب این قضیه باشید! اصل ارتباط قطعی است. افرادی خیلی خیلی خاص، اوحدی از افراد، افراد صالحی قطعاً خدمتشان مشرف می شوند؛ خدمت ایشان رسیده اند و خواهند رسید. اما اکثر موارد مخصوصاً آنهایی که ادعا می کنند، مغازه باز می کنند، اینها را مواظب باشید، بازیتان ندهند، اینها مغازه هایی است که باز شده و باز هم می شود.

ادامه دارد ... انشاء ا...                                                                         (با اندک تلخیص از سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی طرحی برای فردا 13)


نوشته شده توسط : یکی از اعضای کاروان

ثبت نظرات دوستان [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

آژیر خطر!
اعیاد مبارک
وظایف منتظران (حاج اسماعیل دولابی)
درد و دل!!
یا ایها الذین آمَنوا، آمِنوا!!!!
صیقلی کن!
گنجشک و ماه
ویژه نامه شهادت امام رضا(ع)
با او...
شیعه، محرم، غدیر!
نیایش
چه خبر؟!
بلاتکلیفی!
عادت کرده‏ایم ...!
بلیط
[همه عناوین(188)][عناوین آرشیوشده]